Onsdag, lön och jordnötssmör

Idag fick jag äntligen min lön. Med mina calculations är den cirkus 10 dagar sen. Tydligen har brävbäraren glömt var jag bor då han stämplat 3 st "adressaten okänd". Så nu är jag åter igen en rik man. Min rikedom lär därimot inte bli långvarig då jag har en del saker som måste investeras i denna månaden bland annat nya ansiktsprodukter och en fucking haircut då jag tydligen ser förjävlig ut enligt spegeln.
Jag har kommit igång mer med photoshop och jag ångrar att jag inte satte igång tidigare. Sjukt givande att skapa i datorn så mycket mer förlåtande än en duk eller tegelvägg.
Jag har numera släppt mjukosten i förmån för något nytt och aldeles underbart, Jordnötssmör med bitar och körsbärsmarmelad. Jag är helt såld på denna combo sött cnaprigt fruktigt och jordnötigt på samma gång. SICK!
Har blivigt erbjuden mer jobb på posten vilket jag med öppna armar tar imot tills vidare. Jag är fortfarande inne på att investera i ett truckkort men jag har ingen ork att sätta mig i skolbänken just nu.
Min Student fest lurar också bakom hörnet. Sussie fick uppgiften att planera och nog planerar hon alltid. Underbart att ha någon som är duktig på att skriva listor i sin närhet.

Har igentligen en jävla massa mer att skriva men lägger upp det i en video istället. Jag menar hur jävla kul är det att läsa?

Biderna idag består av 2 bilder från min nyss startade photoshop yra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0