Hjälp någon annan

Något av det värsta jag vet är hjälpsamma människor. Världen hade varit så sjukt mycket bättre utan dem. Utan hjälpsamma människor hade alla klarat sig själva, the hard school. Problemet är att jag själv är ganska hjälpsam när det väl kommer till skott och ett enu större problem är att min fästmö också försöker hjälpa så fort hon får chansen. Detta bådar för djupa konflikter vi imellan. Det finns igentligen bara en sak som är värre än att bli hjälpt och det är att bli varnad. Det kanske bara är jag men fyfan vad jag känner mig liten och korkad när nån varnar mig (utom walki som alltid är välkommen med en "du kommer ångra dig").

Jag har nyligen skaffat ett abonomang hos telenor, mitt första abonomang någonsin. Su är en fena på telenor då hon jobbar i anslutning till dem. Med andra ord ser hon en chans att hjälpvarna mig. Då går allt åt wooden, jag blir nosig och högljud, vilket inte alls är bra då Su är starkare än mig, jag startade iaf en konflikt som jag antagligen inte kommer klara av att lösa. Tur att Su har sånt flyt med relationer.

För att avsluta detta, här har ni några sjukt mellow ppl från sjukt sköna spots. Skönast i världen.
Su, Qp, Fa @ St ---- Gi, Ca @ St ---- Zi, Ma @ Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0