Kollektivtrafik jadå!

Första vardagen i min nya lya, vilket betyder att cyking till jobbet var uteslutet. Där av fick jag bita i det sura äpplet och införskaffa ett busskort. Vilket i sig inte var en allt för stor pers i alla fall inte om man jämför med själva resan. Finns få saker jag hatar så mycket som att åka buss. Fjortis brudar, gammla gubbar och smutsiga säten. Som tur är ligger min slutdestination inte mer än 15min från påstigning där av är det fullt möjligt att hålla sig stående under hela färden.
Skräck senariot vore att vara påtvingad en plats brevid någon lätt urindoftande tant, faktum är att det vore en utmaning att hålla sig från att kastaupp över säkerhetsglaset med gula stripes.
I övrigt gick arbetsdagen på som vanligt inga arga kassatanter i röven idag. Zi kom och höll mig sälskap efter jubb. Vi kolla lite på vaginor, konst och porr. Senare gjorde Su oss sälskap. Var av vi utbildade oss på den thailändska sexhandeln. Kontentan av detta var att det nog vore smidigare om dem bara sålde barnen, som sussie så smidigt uttryckte sig.

För att sammanfatta dagen i bilder.
Ett stycke buss, ett stycke thaihoror och en tant

Kommentarer
Postat av: Falk

ät gul snö - det kan vara öl

2008-02-05 @ 00:44:26
Postat av: Kå

Om du visste hur mkt bakterier det är på alla handtag du håller när du väljer att stå. USCH!

2008-02-05 @ 19:00:19
URL: http://djupt_in_i_analen.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0