Fuck onsdag

Onsdag och det blev inte roligare än såhär. Ställde klockan på nio men vaknade runt 12.00, invigde dagen med att koka gröt och i samma rörelse som sträckte sig efter havregrynen upptäckte ajg att någon besudlat min 12åriga GM med en prydlig lapp. Där efter började jag tejpa fast hörlurssladden på min lite allt för slitna ipod. Det är nämnligen så att efter den omtalades besök i en vattenpöl på Regementsvägen 1 i Helsingborg inte längre har en fungerande höger-kanal dvs om man inte pressar 3,5mm hanen mot skärmen. Jag besluta mig för att göra något åt detta, jag har ju endån läst Elektronik A, B och Kraft.
Jag kollade på youtube efter instruktioner om hur man öppnade skiten.
Sagt och gjort efter jobbet satte jag mig ner med en kökskniv för att försöka fixa skrothögen. Oj så dåligt det gick, istället för att få tillbaka ljudet på högerkanalen försvann ljudet på båda. Där efter dog den helt.
Nu visar den bara någon crap bild som hänvisar mig till Apples jävla support sida och på Apples support sida lär dem mig bara ladda skiten, det kan jag redan.
Så nu sitter jag här och överför 4gb musik till min mobiltelefon via blåtand då alla kablar är i källaren, överföringen tar tid.... typ 2min låten. Blir en jävla massa tid.

Dagen i bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0